Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 9, 2012

Simen oh Simen

Nak dijadikan cerita saya & suami mmg 'buta ' dlm bab renovate renovate rumah ni .so jumpe jer kontraktor yg boleh buat simen kami terus on jer .. tanpa survey kontraktor lain lg .Tup tup bila nk membayarnya mmg menggigil tangan nk serah duit kt tokey cina tue .Ape pun walaupun mahal tp kami agak berpuas hati dgn kerja cina nie . jom kita lihat gambar kerja kerja simen menyimen nie ..

waktu kami sampai kerja simen menyimen ni dh nak hampir selesai ..laju betul depa buat kerja .

sibuk buat kerja sampai x perasan aku sedang ambil gambar depa

curi tangkap gambar depa lagio ..dh hampir ke penghujungnya.

kemas jer kerja dorang nie..tokey dia cina tapi pekerja semua Bangla

anak sape duk ngintai tu ..

simen yang dh siap ..mmmmm kalau lah boleh naik dinding terus kan ..fulus oh fuluss


ni lah anak dara yang duk ngintai tadi ..sepupu Balqis ..Atin namanya 

sebelum balik ..posing jap

posing lagi ..see grill belum pasang daa ..


p/s : x sabar nk masuk rumah baru

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...