Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 7, 2012

cermin oh cermin



hasil rembatan kami kat Houz Depot semalam ..

taraa ..cantik x ? simple but nice ..sesuai dgn poket kami yg makin kempis ..ni cermin bilik air master bedroom .  

ni pula cermin bilik air ke tiga merangkap bilik air tetamu . ..rase mcm tinggi pula kedudukan cermin tu kan .(abaikan pic tuan rumah tu yer )


ni cermin bilik air si puteri balqis ..
kedudukan cermin tu agak tinggi so si puteri kena gunakan kerusi kalau nk  tengok cermin.


bilik master bedroom lagi ..simple jer kan ..

ni pula longgokan simen utk bahagian dapur ..
cepat betul cina tu buat kerja..semalam confirm hr ni dh hantar simen ..

keadaan rumah ..penuh habuk dan debu ..

taraa ..ni lampu gate kami.semalam waktu beli rase mcm dh besar lampu tu tp bila pasang cinonet jer .rase mcm x syok jer kan tp nk buat camane redha jer lah atas kesilapan sendiri .syukur alhamdulillah


closed up ..cun x lampu gate saya ?

Balqis yg excited nk masuk rumah baru ..Ya Allah Kau permudahkanlah urusan kami sekeluarga .Ameen.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...