Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 19, 2012

Progress teratak kasih kami

Jom tengok progress Teratak Kasih kami ..
Alhamdulillah boleh dikatakan 80% dah siap ..menurut pemaju bulan 6 atau 7 kami dh boleh dapat kunci .. Ya Allah Ya Tuhanku ..permudahkanlah setiap urusan kami Ya Allah ...
inilah teratak yang bakal menjadi syurga kami sekeluarga

pandangan bahagian tepi rumah ..alhamdulillah bakal jiran kami yg sblh sini muslim ..


tanah sekankang kera yg ada ..alhamdulillah 



master bedroom .. plan nk buat built in wardrobe kat sini

bahagian belkang dapur ..plan nk renovate bahagian ni jadikan dapur basah ( psst  abaikan gamar tuan tanah tu yer )


ada sliding door 2 panel kt sblh sini ..plan nk buat anjung kat sini nk letak  bangku batu  ..tpt lepak ptg ptg ..

bahagian dapur ... sini nk buat dapur kering ..nk b tempah kitchen kabinet ...

ruang tamu merangkap ruang makan

kecik jer kan ..syukur alhamdlulillah 



anak dara yg excited suruh ibu ambil gambar dlm bilik dia ..

dah besar dah anak ibu ..alhamdulillah dia dh nk bertudung bila keluar ke mana mana


jiran jiran kami ...

porch depan yg dah siap berjubin ..eh betul ker aku sebut nie.. boleh masuk 2 biji kereta ..


ada tiang eletrik pulak kt depan rumah kami nie.. mencacatkan pandangan betullah ..ish ish


model rumah kami ...  sekian utk site visit kali nie..ujung minggu depan kita lawat lagi yer bang .. hati dh berbunga -bunga riang ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...