Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 17, 2012

sAyA sayang AwAk Ketat ketat tau



HAPPY ANNIVERSARY TO MY LOVELY HUBBY ..

Saya sayangkan abang lebih dr abang menyayangi saya ..
terima kasih kerana menerima saya seadanya.
Terima kasih juga kerana bersabar melayan karenah saya.
Abang adalah suami terbaik untuk saya di dunia dan di akhirat
saya sayang abang ketat ketat tau ..

lagu ni khas untuk abang ..
kalau abang dengar lagu ni abang mesti ingat kat saya yer.

TERUKIR DI BINTANG -YUNA
Jiika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku coba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia
Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan... kamu...
Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa dihatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


saat manis saat kami disatukan 
17 Mac 2004 

Friday, March 16, 2012

8 PinTu Rezeki


Thursday, March 1, 2012

Doa mintak Dikembalikan Barang yg dicuri

Dapat info dr blog ni  DISINI..just to share ...


Ini doa dari tok wan (granpa) aku berikutan insiden baru-baru ni. Dia suruh aku amalkan tiap hari.


1. Baca surah al- hasyr mula ayat 18 sampai habis. niatkan nak jumpa barang balik.
kalau Allah izinkan dan memang rezeki kita, pencuri akan rasa panas punggung, menggelisah dan rasa bersalah.


2. selawat tafrijiyyah baca 4 kali/ 44 kali/ 100 kali.




Fadhilat lain selawat ni:-


* Menurut Imam Ad-Dainuri, barangsiapa membaca selawat ini 11 kali setiap hari setiap selepas sembahyang lima waktu, rezekinya tidak putus-putus dan mendapat kedudukan yang tinggi.
* Menurut Imam Al-Qurtubi, barangsiapa membaca selawat ini 41 kali atau 100 kali, Allah akan menghilangkan segala dukacita dan dimudahkan segala urusan kehidupan.
* Barangsiapa membaca selawat ini 313 kali setiap hari, nescaya akan terbuka beberapa rahsia ghaib.
* Barangsiapa membaca selawat ini 4,444 kali, akan tercapai segala cita-cita dan hajat di dunia dan akhirat. 




yakinlah pada Allah. tu yang paling penting
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...