Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 15, 2011

Tetamu dr jauh

celik mata jer pg nie en suami berbisik kat telinga 'ayang ..mak tepon,kak hawa dan keluarga nak dtg rumah kul 10 pg ni '.Mcm dlm mimpi pulak rase..terus bangkit ..sapu rumah bersih bersih..vakum bg habuk semua keluar.maklumah rumah kami nie mmg selalu berhabuk..kalo sehari x sapu mmg nampak mcm berbulan dh x sapu dan lap rumah.kenapa jd mcm tu ? sbbnyer dkt kwsn rumah kami ni ada kilang sawit..mmg asap dr kilang sawit tu lah yg jd habuk habuk byk melekat kt rumah tu. tak ambik tindakan ? mmg x leh nk buat apa dah ..sbbnyer dh mmg kami duk felda kan ..heheeh


Hati dh mula risau..org nk dtg rumah..x kan nk hidang air kosong jer ..nk masak tgk peti es semua kosong ..stok mmg x beli lg ... tp kalau nk masak pun mmh dh x sempat  sbb mase tu dh kul 8 lbh ..mmm last last aku suh en suami belikan jer mee kari kat bidor .. alhamdulillah settle satu kerja bila en suami melenggang balik dgn mee kari tu .. dan yg seronoknyer bila semua suka makan mee kari tu ..sedap katanya ..Alhamdulillah itu jer lah yg mampu kami hidangkan. rezeki mendatang pulak bila pak mertua singgah bawak durian..kenduri durian lah kami sekali lagi.


so sesape yg terasa nk makan durian tu moh ler dtg umah kami ..kt perak skrg tgh musim durian ..walaupun kami xde dusun tp org lain byk dusun.boleh ler kami tumpang merasa ..hehehe
Balqis & sepupu -sepupunya

muka semua nampak sepesen jer kan


kak hawa & abg Pai

acha yg comel

anak dara tuan rumah

intan & fatin

ish korek hidung pulak

danish & atin


comel kan

ntah bila pulak dapat berkumpul mcm nie kan ...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...