Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 13, 2011

Balqis N Dinasor

Jangan terkejut baca entry tu yer ...
jom layan gambar balqis dan dinasor

Nak jadikan cerita kami pergi naik train dr tanjung malim ke KL Sentral ..
saje nk penuhi keinginan anak dara seorang yang x pernah naik train tue ..
best jugak boleh releks releks dlm train tue .


suasana dalam train..budak ni x gheti duk diam.. seronok lah tue ..
asyik tanya bila nk sampai KL ibu ..
ish ish sabor jer lah


potret kenangan sblm naik train .. train dr tanjung malim ke KL sejam sekali yer ..
x lama sgt lah proses menunggu tue.

kami disambut oleh en dinasour nie ..
seram jugak yer walaupun hanya replica tp mmg gerun lah..besar sgt ..
bayangkanlah kalo tetiba dinasour tu hidup..
mau kami larik x cukup tanah ...
oh yer nk masuk sini kena bayar tiket yer RM 5 utk dewasa dan kanak kanak sekolah free.

Pandangan dr bahagian atas .kami sampai agak lewat hr tue..
last minute ambik keputusan nk ke sini ..ada lg setengah jam sblm tpt ni ditutup jam 5 ptg .

gambar x semengah ..tu lah Balqis skrg..suh posing ambik gambar ader ader jer ragam dia ..hasilnya camni lah..


sempat melihat pameran sains yang ada kt sini

apatah nama benda alah nie lupa lah pulak..tp dia punya bunyi tu boleh tahan kautnya..
dr tpt parking dh boleh dgr bunyik benda alah nie ..Balqis x lupa ambik kesempatan cuba benda nie ..
seronok kan sayang..

sat jer dpt tgk kat dalam tue..dh dgr siren duh kuar..
mmm so layan jer lah si balqis main kt taman yg ada kat luar pusat sains tu ..


sempat tgk reptiles yg ada kt situ ..ala ala dh kat zoo pulak



itu saje citer hujung minggu kami ..jom balik









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...