Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 29, 2011

Hip Hip Hoooorayyyy



Tak sabar rasenya nk kelik ka'pung ..tetiba rase sebak di hati ..pastinya cuti kali nie x semeriah dulu krn tiada lg insan yg bergelar 'chek' yg akan menemani perjalanan pulangku ke kampung .. rindunya kat 'chek' ..semoga arwah 'chek'tenang di sana..
Al Fatihah.

Friday, May 27, 2011

Hadiah hr ibu 2011

Jeng jeng jeng ...sila scroll ke bawah yer

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
..
.
.
..
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaaa ........


en silap bukan bunga nie ...
sila scroll lg yer
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

kita tayang kotak dulu yer ...mesti dah dpt teka ape hadiahnya kan

jeng jeng jeng

.
.
.
.
.
.
.
.
.

taraaaaa



dpt hadiah nie sempena hr ibu merangkap our 7th anniversary ..
orang lain dh lama pakai tp aku br jer nk merasa ..
syukur lah sekurang kurangnyer masih ader yg sayang kat kiter kan ...





Macih Bang ..muaaaahaaaaaaaahhhh

sayang abang ...

Thursday, May 19, 2011

Biarkan ianya berlalu pergi ..

Minggu lepas tersempak dgn 'my ex ' ..mmm bukan bekas kekasih pun cuma kengkawan tp dia pernah lah jugak cuba nk takluki hatiku ini ..tp apa nk buat..xde jodoh kan ..redha dan yakin setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya. Terima kasih lah utk 'si dia ' yg pernah melukakan hati ini suatu ketika dulu ..kalau dia x lukakan hatiku ini sudah pasti aku x kan jumpe dan berkahwin dengan husband aku skrg nie ..dan aku nk dia tahu aku bahagia sekarang dan aku juga sentiasa doakan agar dia pun turut berbahagia bersama keluarganya ...


tetiba jer teringat kt lagu nie ...jom layan lagu nih ..lagu time zaman putus cinta dulu ..


Entah mengapakah hatiku bergetaran
Bila bertemu lagi oh! kekasih lama
Ku cuba selindungkan api keresahan
Namun perasaan ini berapi di dalam

Ku kira angkau sudah melupakan
Kerna itulah engkau nampak tenang
Lainlah aku walau ketika ini
Masih membara ingatanku terhadapmu
Ku singkap kenangan dulu
Sewaktu kasih berputik
Kugenggam erat tanganmu
Kau tunduk sembunyikan wajah
Namun dapat aku meneka hatimu
Sehati denganku

Lalu kau mendongak berbalas renungan
Dan dengan perlahan tangan kau lepaskan
Kau pun berlalu dalam kepekatan malam
Tinggal aku seorang

Terhenti lamunan bila ku dikejutkan
Engkau dipimpin pergi oleh seseorang
Dalam keterpaksaan kau melangkah kaki (pergi)
Namun sempat jua kau menoleh ku disini






comel kan permata hati kami ?

Wednesday, May 4, 2011

Balqis tertido dlm kereta ..


Dr entry pun dh tau ape yg berlaku hr nie kan..mmm mmg keibuan ku teruji betul hr nie ...balik dr sekolah terus ke tabung haji..hajat di hati nak simpan wang kedai yg ada dlm tangan nie sbbnyer 2-3 hr nie kecoh ramai org kt kuarters nie hilang duit ..ish risau lah pulak kan ..pastu ader lak yg ckp ni semua ada kaintan dgn T......ish mintak jauh lah benda benda mcm nie ..dlm nak percaya x percaya tu takutlah jugak kan..sbbnyer duit tu bukan duit aku duit kedai..kalau hilang jenuh ler nk ganti balik..bukan sikit tp hampir ribu riban jugak ler.

so masa sampai kt bank tue ..balqis x nak keluar..kebetulan hujan renyai renyai pulak..yer lah balqis br baik dr kena "bertih " kan..org ckp jgn bg kena hujan ..so aku park betul betul depan bank ..so dr dlm bank mmg aku boleh pantau si balqis nie..dh pesan kt dia suruh lock kereta ..aku biarkan enjin dan aircond terpasang ..nk jd masalahnyer aku lupa nk buka sikit cermin kereta tue ..selalunya kalo aku tinggalkan dia dlm kereta mmg aku buka cermin nie sikit ..takut bahaya mane tau ade gas beracun ker kan ...

so aku pun geraklah masuk dlm bank..x sampai 5 minit pun sbbnyer bank hr ni mmg x ramai org..terus dpt turn aku..settle semua urusan aku pun keluarlah dan terus ke kereta ..tup tup aku tgk tertido lah pulak anak dara aku ni dalam kereta ..(mungkin sbb sejuk sbb ada aircond) ..jenuh ler aku ketuk cermin ..tp x bgn bgn jugak..aku dh naik panik ..camane nie..terus call en suami sambil tgn duk ketuk tingkap sambil jerit nama dia (padahal mmg dia x boleh dgr sbb cermin semua tertutup rapat) dlm aku duk ketuk tingkap dan goyang kereta tu pak polisi lalu kwsn aku tu..dia hentikan kereta dan tanya aku apa masalahnya (mungkin dia ingat aku nk curi kereta kot ..hehehe) pastu aku ckp ler anak ada kt dlm tgh tido tp kunci dr dalam ..pak polisi tu suruh aku bertenang ..pastu makin ramai lak sukarelarelawan yg dtg ..pastu depa pakat duk goyang kereta tu ...sampai lah balqis tersedar (adalah dlm 5 minit depa duk ketuk dan goyang kereta tue ).bila dia buka lock tue ..dia mamai mamai lagi ..

pastu bila aku masuk keta jer dia terus meraung..mungkin sbb terkejut sbb tgk org ramai sgt duk kerumun dia kt situ ...itulah kisah hr nie ..sib baik ler masih ada rakyat malaysia yg prihatin dan sanggup bg bantuan..mmg kalau diikutkan td aku mmg dh panik sgt..x tau nk buat ape..sampai aku rase nak pecahkan jer cermin kereta tu .. aku risau jer takut ape ape jd kat anak aku tue sbbnyer dia x gerak langsung (nyenyak sungguh dia tido )..

peristiwa ni mmg bg pengajaran lah buat ku nie..dalam aku rasa aku nie ibu terbaik dh utk dia ghupenya aku masih lg gagal ...kenapa aku cakap aku gagal ? sbbnyer aku rase aku x sepatutnya tinggalkan dia dlm kereta ..dh time mcm tu mmg lah waktu dia tido ..tido lak dlm aircond ..mmg asyik ler ..lain kali jgn tinggal kan anak dlm kereta walaupun hanya sekejap..kita x tau kan ape yg akan berlaku ... kalau lah berlaku ape ape kt balqis x tau lah camane aku nanti ...maafkan ibu yer balqis ..ibu janji ibu x kan tingalkan balqis lg ...


budak nie lah yg tertido dalam kereta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...