Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011

syukur padaMu Ya Allah



ooo tajuk di atas tiada kena mengena dgn balqis nak tambah adik yer walaupun sbnrnya dalam hati mmg dh teringin sgt tp belom ader rezeki kami.Ingat lagi x entry sy sblm ni
Alhamdulillah awal Jan hari tu permohonanku dah diluluskan.Syukur padamu Ya Allah di atas segala nikmat dan reseki yang telah Engkau berikan pada kami sekeluarga. Dalam masa kurang dr 2 tahun lagi kami akan memiliki rumah idaman kami. Sblm ni kami dh ader beli 2 buah rumah kat Kl..tp tu hanya utk investment shj bukan utk dijadikan tpt kami menetap.

surat kelulusan dari bahagian pinjaman perumahan

ni lah rumah contoh yang bakal menjadi syurgaku dalam masa x kurang 2 tahun dr sekarang ..insyaallah..lokasinya taman sungkai perdana ..dkt sungkai.

pandangan dr sisi ..kecik jer tp cukuplah utk kami sekeluarga.Rumah ni ader 4 bilik dan 3 bilik air ..dr luar mmg nampak kecik tp kalau dh masuk dalam ..agak luas jugak ..rumah ni jenis semi D ..aku lbh prefer ambik semi D sbbnyer ader lah jugak tanah sikit utk bercucuk tanam..maklumlah aku ni dr kecik lg mmg hobi suka bercucuk tanam..( pssst dlm kepala dah rancang mcm mcm nk tanam) x sabar nak tunggu rumah ni siap..

semoga Allah permudahkan segala urusan kami .




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...