Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 18, 2010

Lost World Of Tambun

Potret family pembuka entry yer ..agak-agak dpt teka x kami kat mane ?cuba perhatikan betul betul yer ...
Bukan kami bertiga yer ..yang baju biru ni pun ikut sama..tgklah si balqis tu yg asyik berkepit jer ngan kak Iffa ..sbbnyer kak iffa ni suka melayan balqis nie ..( Iffa ni anak kakak sulungku..anak tunggal)
Eh ni mamat mane lak pakai baju hitam ni..


See Balqis ngan kak Iffa ..bkn main kamceng lagik..kiranya depa berdua ni sepupu yer..mcm ni lah kalau org dh xde adik beradik ni yer..numpang manja ngan sepupu pun jadik ler..

makcik x melepaskan peluang bergambar ngan anak -anak buahnyer..eh camane si baju itam leh ader kt sini pulak..hehehhe panjang ceritenyer ...baju itam dan baju biru ni sepupu yer..bukannyer adik beradik couple jauh sekali .

mesti korang ingat kami p lost world kan..hehheeheh jgn tertipu yer..kami cuma bergambar jer kt pintu masuk dia.Nak buat camane lom rezeki kot kami nk masuk ke dalam..bkn sbb xde duit ker ape tp sbb attire kami x mengizinkan kami masuk ke dalam.Ceritanya begini,en suami dh siap beratur nk beli tiket ..tiket masuk RM 38 hengget yer seorang ..tup tup mase sampai turn kami dorang dh siap explain..nak masuk sini bg yg lelaki kena pakai seluar yg separuh lutut tue..ape nama dia aku lupa sbbnyer suami aku x pakai suar camtu ..yg pompaun lak kena pakai seluar fitted tu..x dibenarkan pakai seluar track ...

mm camane kami semua bwk seluar track ..mmg lah boleh beli tp kalo setakat beli sehelai tu ok lagi..
ni nk kena beli semua utk 4 org tu ..adusss camane dah ler tiketnyer mahal gilos ..
so tanya pendapat dorang berdua tu dorang cakap x yah masukklah qhala..
lg pun anak sedara aku yg pompaun tu 'alim
' sikit bab pakain ni..kalo beli suar fitted sekali pun x sesuai dgn baju tshirt yg dia ader.
.kecewa tu mmg lah kecewa tp nk buat camane ..

sedey gak sbb mmg hajat hati nk bwk depa berdua ke situ.Bg kami xde masalah sbb ni bkn kali pertama kami masuk ke situ.Sblm ni xde pulak syarat camtu..leh jer masuk pakai cam biasa ..so kami pulang dgn hati yang sedikit sedey ..dorang berdua tu cool jer..aku jer yg terlebey sedey sudaaa....len kali kite dtg lagi yer..kita bwk suar yg sesuai nanti..hehehhe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...