Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 20, 2010

Hari hari terakhir cuti

Hari -hari terakhir cuti sekolah..mmm hanya ada lebih kurang 1o hr jer lg nak menjengok tahun 2011 kan..kejap jer masa berlalu.Terasa cepatnnyer cuti sek berlalu ..sekarang ni br mula terasa cuak sbbnyer byk kerja utk tahun depan masih belom beres sepenuhnya.

Tahun depan Balqis masih lg kat pra sekolah..kiranya dua tahun lah dia kat pra.Sib baik sekolah kat kampung so peluang nak masuk pra mmg ader.kalau kat bandar utk anak-anak cikgu ni ssh lah sikit nk dapat tempat kat pra ni kan.Syukur alhamdulillah..sekolah dkt ngan ibu ..so ape ape hal senang nak jengok..tp yg x bestnyer bila dia buat perangai ..kitelah yang naik angin karang .Ape pun syukur alhamdulillah sbb sepanjang tahun 2010 x banyak sgt dia buat perangai.Sikit -sikit tu ader lah tp biasalah kan bebudak.

Balqis hr hr sibuk duk tanya bila sekolah nak buak.MMM nasib lah dik kalau dah anak tunggal ni..dia lebih suka g sekolah sbb kat sekolah ramai kawan . kat umah dia bertemankan patung patungnyer tu lah .. Moga Allah limpahkan rezeki ke atas kuarga kami..sape tau tahun depan balqis dh boleh ngasuh adik kan . Ape pun kami bersyukur dgn rezeki yang Allah beri kalau dibandingkan dgn deme -deme yg xdak anak..kiranya kami ni dh kira beruntunglah kan ..


budak yang x sabar nak pergi sekolah


budak yang kuat merajuk bila keinginan x dipenuhi..bilalah nak cerdik yer dik ..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...