Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

Hidangan Minum petang kami

cuti sek ni xde benda nk buat..ape lagi asyik duk korek resepi jer dr pagi sampai ke malam tp buatnyer x jugak. Hr ni mood rajin datang rase teringin nk makan apam beras ..resepi dh lama cari duk perap dalam laptop jer..tgk bahan semua dh ader.Lagi senang keja makcik kan .Resepinya cukup simple dan mudah sgt nk membuatnyer..kalau bg kat Balqis pun konpem Balqis boleh buat . Alhamdulillah mmg menjadi dan naik dgn gebusnya mcm makcik jugak..hahaha .. sempat jugak ler hantar sikit kat mak mertua ..buat separuh adunan jer dr resepi asal.Resepi asal cedok dr myresepi.com. Jemputlah jamu mata yer ..


Apam beras yg baru masak masih anggun dalam acuan lagi

yg ni dah ditanggalkan dr acuan.makcik guna acuan betuk love yer..

yang ni dah siap ditabur dgn kelapa mesin yg digaul dgn sedikit garam


silalah jamu mata yer ...
.

.masih mencari resepi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...