Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

Sakitnya hati..

Sakitnya hati..hari ni dah ler kelas berderet 3 jam..pastu dibaginya pulak relief kelas kat aku satu jam..
sape x hangin..x pasai -pasai berderai air mata nie depan anak muridku tahun 3 bestari ..
mintak maaf yer anak-anak..bukan kusengajakan tapi aku cuba melawan amarah yg sedang membara didalam hatiku ini ...
dr hr senin lg setiap hari aku kena relief..xde org lain ker yg dia boleh bg relief ?
aku rase hanya org giler jer yg masih boleh tersenyum kalau berada kat tempat aku nie....
napelah malang sgt nasib aku dpt pentadbir yang macam nie..
nak bagi senang pihak dia jer..kesusahan dan kepenatan kita dia x pernah nak fikir ...
nape x dia jer yang masuk kelas relief tue ..dia bukannya byk waktu mcm kami cikgu -cikgu nie ..duk dlm bilik goyang kaki jer..pastu buat taik mata .. INSAFLAH wahai tuan haji.. kerana sesungguhnya ape yg kamu lakukan hari ini akan dihisab di akhirat kelak...


sabarku juga ader batasannya...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...