Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 13, 2010

Kenduri Oh Kenduri

Selamat Pengantin Baru diucapkan buat sepupuku Mohd Azhar dan pasangannya (namanya aku lupa lah pulak )sorilah sbb x dpt turut serta memeriahkan majlis perkahwinan deme. Dari jauh kami di sini mendoakan semoga perkahwinan deme berdua bahagia dan berkekalan hingga ke anak cucu .Layarilah bahtera perkahwinan ni dgn penuh kesabaran kerana terlalu byk rintangan dan dugaan yg kalian perlu tempuhi nanti .Kalo nak hadiah kawen bwk ler isteri dtg sini yer ..hadiah dah ader cuma x berkesempatan jer nak balik..Insyaallah kalau panjang umur bulan jun nanti hadiah perkahwinan korang akan menyusul...

Selamat Pengantin Baru kalau makan nasi kawah tu ingat ingatlah kami di sini

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...