Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 24, 2010

Gagal lagi..aku redha

Pagi tadi bgn jer dr tidur aku rase lain macam sgt..kepala rase berat dan badan rase lemah ..x kanlah sebab aku tidur lambat semalam sbb selalunya kalo tido lambat sekalipun aku x pernah rase mcm nie..tetiba rase loya ..cepat cepat ke bilik air .. dan keluarlah segala isi perut yg aku makan malam td.. senyum melirik di bibirku..kalau nak dikira dah lewat 2 minggu ..hatiku berbunga riang..akan ku ke farmasi hr ni utk mendapatkan kepastian ....

kucuba gagahi utk meneruskan tugasku hr ni namun terasa x berdaya..kepalaku benar2 pusing dan tanpa berlengah lg aku hubungi tptku bertugas memaklumkan kepada pentadbir ttg keuzuranku. Dalam keadaan seperti itu ku kuatkan juga semangat menyiapkan anak daraku yg nak ke sekolah.

Lepas hantar balqis aku terus pulang ke rumah..terus ku rebahkan diri krn terasa diri ini tidak berdaya. Kepalaku masing lg pusing dan perasaan loya itu masih terasa..Hatiku berbunga riang lagi ..adakah itu tanda tanda balqis akan jd kakak dlm mase terdekat ini..senyum meleret lg..

Namun kita hanya merancang tapi tuhan yg menentukan..masih belum ader rezeki lg utk balqis mendapat "kawan" krn lewat jam sebelas aku dpt rasakan " tetamu bulanan" itu telah tiba..hatiku hampa ..mungkin belum sampai masanya.





1 comment:

ct_as said...

sabarlah..teruskan berusaha..insyaAllah adalah rezeki nnt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...