Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 11, 2009

Aksi Balqis d pagi raya

Korang mesti nak tau sape balqis ni kan..haa ni lah puteri kesayanganku..umo feb tahun depan masuk 5 tahun..dan tahun depan gak dah masuk tadika..

aku sbnrnya isau gak bila pikir nak hantar balqis tadika nie sbb si balqis lg dr kecik mmg x nak ngan org lain. Mcm manelah anak daraku nk sekolah karang nie..kalo aku ni suri rumah sepenuh mase dapat gak ler aku tunggu dia kat sekolah sehari dua tengok perkemangan dia camane tp memandangkan aku pun kerja nampak gaya en suami lah yg kena luangkan mase dia menemani anak daraku ni..x jd masalah sbb en suamiku kerja sendiri ..so dia leh cuti bebila mase je ..

skrg ni balqis dah pandai dah mintak memacam untuk sekolah karang..nak beg princes ler..nak alatulis princes ler..oklah sayang nanti ibu belikan tapi sayang kena janji ngan ibu tau kena belajar betul betul dan yg paling penting jgn nangis tau..nanti ibu nak buat keja pun susah hati .. ibu sayang balqis tau ... x sabar rasenya nak tunggu balqis naik sekolah..

ni lah antara gambar raya yg sempat ku snap mase raya hr tue..so layanzzz



Balqis bersama sepupunya di pagi raya..ni versi balqis x bertudung ..

Balqis(baju merah ) bersama sepupunya Nur Ain


versi Balqis bertudung

versi Balqis dan Kak Hanan

Versi family lak..
abaikanlah gambar aku yg terpejam
dan baju aku yg x maching dgn kain tu yer sbb time ni br lepas busy kat dapur..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...